6 клас




Завдання на період карантину

Для подальшого дистанційного навчання Вам
слід зареєструватись на сервісі  Google Classroom
і приєднатись до курсу, використавши код
6А           nkfb5ox
6Б           pchwmvq
6В           p6eah2o
Увага!!!  Будьте чемні, при реєстрації скористайтесь
власним прізвищем та ім'ям.





19.03.20
Програмне опрацювання події.
1) Пригадайте про поняття об'єкта в програмуванні, перегляньте презентацію за посиланням
http://www.myshared.ru/slide/1372693/
2) Перегляньте відео про програмне опрацювання подій за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=JweCEU6R8ho
3) Пройдіть тест за посиланням (це на оцінку)  join.naurok.ua
Обов'язково вкажіть прізвище і клас.
Код доступу 361842
4) Потренуйтесь створювати власні проекти в Скретч.
для цього перегляньте відео  https://www.youtube.com/watch?v=842RvKKOg_U
і скористуйтесь Скрет в онлайн доступі за посиланням 
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
































Архів  2018-2019 н.р.

Контрольна робота "Алгоритми і програми"
Теорія. Алгоритми і алгоритмічні структури.
Тест №1
Тест№2
    Повторення за 5 клас
Теорія "Способи опису алгоритмів"
Теорія "Лінійні алгоритми"
Теорія "Алгоритми з розгалуженням"


Анимація в комп'ютерних презентаціях
Посилання на відео

Створення комп'юрених презентаці.
(В класі для створення презентацій ми будемо користуватись аналогом
програми PowerPoint. Програми дуже схожі., тому розглянути відео про роботу в 
PowerPoint буде дуже корисним).
Посилання на презентацію до теми уроку

Підготовка до контрольної роботи
тест 3
тест 2
тест 1

Урок 9 Растровий графічний редактор
Посилання на презентацію

Урок 7  Інструктаж з БЖД. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування.
Презентація 7 "Додавання тексту до графіческих зображень"
Посилання на презентацію
відео "Робота з текстом у графічному редакторі"


Урок 6   Інструктаж з БЖД. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.
Урок 5   Інструктаж з БЖД. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень.
Презентація 6 "Багатошарові зображення"
Посилання на презентацію
відео "Побудова зображень"
відео "Багатошарові зображення"

Урок 4 Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора. Налаштування параметрів та перетворення формату готового зображення.
Перегляньте відео 

Урок 3 Побудова зображення з графічних примітивів. Операції над об’єктами та групами об’єктів.
Презентація "Побудова векторних зображень"
Посилання на презентацію
Презентація "Операції над об'єктами та групами об'єктів"



Урок 2 Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень.
Презентація "Растрові та векторні зображення"
Посилання на презентацію

Урок 1 Поняття комп’ютерної графіки.
Презентація "Поняття комп'ютерної графіки"
Посилання на презентацію

Завтра будемо створювати проект подібний такому
Відео

Розгляньте проект з використанням вкладених циклів
Відео

Презентація з прикладами завдань до контрольної роботи
"Вкладені структури повторення і розгалуження."
Посилання на презентаці
Відео "Вкладені цикли"
Відео "Цикли з передумовою у веладениз циклах"
Відео "Вкладені розгалуження"



Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі.
Анімація за участі одного спрайта
Анімація з використанням зміни костюмів

Події в Scratch
відео 3 до уроку
Управление персонажем клавиатурой в Скретч
Взаимодействие с другими персонажами


Презентація 7 "Об'єкти та іх властивості"
Посилання на презентацію
відео1 до уроку
відео2 до уроку



В якості підготовки до контрольної роботи перегляньте в режимі "мої відповіді"
наступний тест
посилання на тест контрольної роботи

Тест для тренування онлайн
посилання на тест